Noi metode pentru a scapa de stresul zilnic

Experimenteaza cu noi metode pentru a scapa de stresul zilnic care iti afecteaza atat dispozitia cat si conditia fizica. Gaseste solutia care se potriveste personalitatii si stilului tau de viata!

  • Un playlist relaxant

In zilele in care ai mai mult timp liber merita sa realizezi un playlist care te va ajuta sa te calmezi si sa iesi din situatiile foarte stresante. Fie iti plac ritmurile ambient sau chillout, eventual chiar sunetele din natura, vei reusi sa gasesti numeroase surse de inspiratie pe internet.

Fa-ti timp sa asculti muzica care te relaxeaza chiar si la locul de munca in pauza de masa. Specialistii, au demonstrat efectele benefice ale diferitelor ritmuri si sunete respectiv ale terapiei cu muzica asupra activitatii cerebrale.

Solutii stresul zilnic

  • Cateva ore fara gadgeturi

Verificarea mesajelor si a emailurilor constituie o presiune constanta. In prezent majoritatea oamenilor sufera de o supraincarcare de informatii. Scapa de stresul zilnic cu ajutorul unei solutii simple. Seteaza optiunea silentios pe telefonul tau sau inchide calculatorul timp de cateva ore sau daca esti la locul de munca timp de 20-30 de minute. Disconectarea de la gadgeturi iti ofera numeroase avantaje. Rezultatele pot fi observate instantaneu. Este timpul sa te reconectezi cu trupul si sufletul tau!

  • Redecorarea camerei, a biroului

Rutina poate fi cauza principala a problemelor tale. Te-ai plictisit de cum arata camera sau biroul tau? Expertii iti sugereaza sa faci mici schimbari in mediul in care te afli toata ziua. Cumpara o floare, o fata de masa noua sau obiecte de decor care te inveselesc sau te ajuta sa te relaxezi. Redecorarea necesita creativitate care este o metoda simpla pentru a combate stresul zilnic. Invata mai mult despre puterile culorilor, ale plantelor si despre arta Feng shui.

  • Exercitii de intindere (stretching)

Nu intamplator oamenii din culturile orientale sunt considerati mai sanatosi decat europenii. Metoda de stretching ajuta la eliberarea stresului din organism. Rigiditatea si incordarea muschilor este consecinta posturii incorecte respectiv a presiunii pe care o simtim in fiecare zi. Incearca cateva exercitii de intindere singur sau cere ajutorul unei colege sau al unui partener pentru a efectua cateva miscari relaxante. Vei fi surprinsa de efectul pe care-l au aceste ritualuri asupra organismului tau.

Remedii stres

  • Guma de mestecat

Numerosi specialisti iti recomanda sa profiti de efectele de calmare ale acestui ritual. Tine la indemana o cutie sau un pachet de guma de mestecat pentru situatiile super-stresante. Aceasta metoda ajuta la reducerea nivelului de cortizol responsabil pentru construirea tensiunii in organism. In plus vei avea o respiratie proaspata. (Psst daca esti singur poti sa faci chiar si baloane! :)).

  • Imbratisarea sau contactul fizic

O imbratisare lunga primita de la un prieten sau de la partener poate elibera tensiunea din corpul tau. Savureaza clipele speciale si invata cum sa pretuiesti bucuria din viata ta si sa pui gandurile negative deoparte. In special in zilele cand ai un program supraaglomerat la birou sau acasa, trebuie sa gasesti un obicei relaxant. Imbratisarile de la copii sau chiar un animal de companie sunt la fel de benefice precum contactul fizic cu adultii.

Sursa imagini:http://www.womenofgrace.com/blog/?p=50850, http://info.porchlightrental.com/blog/the-benefits-of-stretching-at-work, http://www.inspiringwomen.co.za/6-sure-things-make-women-sexy/2/

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *